try click.................

Wednesday, April 28, 2010

nApE aKu TaMak Sgt Nih??????

ahhhhhhhhhhhhhhhh...serabut nye..

nape ati sakit sgt??? nape aku kata dh ready nk lepaskan demi masa depan yg lebih jauh...tp jauh disudut ati, aku x ready pon lg.. aku tau, untuk mendapat sesuatu yang lebih baik, ade benda yg perlu dikorbankan..tp adakah benda yg perlu menjadi korban adalah HATI dan PERASAAN?

ap yg menjadi masalah dan menjadi punca segala masalah yg berlaku skrg? aku ke? klu ni semua adalah sememangnya telah ditakdirkan utk aku, aku terima dengan redha..tp sejauh mane aku kuat utk menghadapi semua ni? dan smpi bila aku perlu menggembirakan ati sendiri dengan cara pura2 mcm ni?

baru aku tau skrg ni, menipu yg plg sakit adalah menipu diri sendiri.. aku dh x sggup nk teruskan penipuan ni, penipuan yg mengatakan aku dh bersedia utk kehilangan, tp hakikatnya perkataan 'kehilangan' dan luka dari 'kehilangan' tu pon aku dh x sggup nk bygkan..

tapi, kata org, bersedia menyayangi bermakna kita kena bersedia untuk kehilangan..

semoga Allah kuatkan hati aku utk hadapi semuanya..

No comments:

Post a Comment