try click.................

Tuesday, July 6, 2010

naluri seorang perempuan

salam, pembaca..

sejak kebelakangan ni ati sentiasa sedih dan sakit. salah aku apa sbnrnya smpi setiap ari dimaki hamun dgn segala pkataan yg aku sendiri pon x pernh dgr. kalo ati dh x suka, berterus terang je..
xde apa yg ssh utk terus terang..

bukan aku x pernah cuba baiki hubungan ni. dh berkali2..tp setiap perbincangan utk memulihkan hubungan ni akn berakhir dgn perbalahan dan airmata.

setiap pertanyaan yg aku ajukan, pasti dikatakan soalan pelik dan diiringi dgn maki hamun.
"celaka, sial, bodoh, pekak, gile" dan mcm2 lg yg aku sndiri pon x sanggup nk tulis.

entah apa slhnye..

dan aku pon skrg xtau nk bt ape..yg mmpu dilakukan cuma menangis dan berdoa..supaya Allah tunjukkan jalan yg terbaik.

klu dh ditakdirkan hubungan selama 5 tahun ni terhenti setakat ni, aku redha..sememangnya cinta xboleh dipaksa..

cuma yg aku betul2 hrpkan, berterus teranglah.. klu benar dihati tu sudah ada pengganti, terus terang je..bukan dgn cara merahsiakan dan berkata2 manis..menabur janji2 utk bersama sdgkn ruang dihati sudah tiada..bukan juga dgn cara memaki hamun atau mendiamkan diri..cara yg terbaik adalah terus terang..

semoga kesabaran dihati ini akan terus berkekalan dan membantu aku supaya berada lbh tinggi di sisi Nya.

Aku yakin, ada hikmah di atas ape yg telah ditakdirkan. dan setiap sesuatu itu pasti dihitung oleh Allah.

dan dugaan yg berat ni membuatkan aku semakin mendekatiNya.. memohon supaya diberikan kekuatan dalam menempuhi hari2 mendatang. dan memohon supaya hati ini bersih dari sifat dendam..

No comments:

Post a Comment