try click.................

Monday, February 8, 2010

DeMam Lee Seung Gi...




Camne ni? aku dh demam..

demam parah.... demam lee seung gi..nk tau siapa die?

Lee Seung Gi merupakan penyanyi dan pelakon..aku mula2 minat die kn masa tgk KBSW (astro 303) dlm cite ala2 dokumentari 2D1N (2 days 1 night).. sesape yg x tgk lg..blhlah buka tv tgk channel 303..best tau..cite real punye..diorg mmg sempoi n selamber.. blh pecah perut gelak..

aku mula nya xtau pon mamat tuh penyanyi..last2, ms die cite psl konsert die,baru aku tau die penyanyi..search kt internet rupa2nya mmg penyanyi yg sgt top kt korea..bertapak dlm industri 2 sejak umur 17....skrg umur 23..(sebaya la kite)..

bukan setakat hebat menyanyi, tp sejak sekolah die mmg pelajar yg aktif, presiden pljr, dan sgt brilliant la otak die.. dlm 2D1N pun aku tgk pape task yg melibatkn otak je mesti die yg setelkn.. lg 1, klu ckp bi mmg speaking berhabuk punyer... x mcm kebanyakan artis korea lain..

aku xtau la nape leh demam smpi cmni..hahaha..die klu tgk sekali,xdela ensem sgt..tp dh tgk lame2 dlm 2D1N mmg nmpk cute dn menawan disebbkn kepintaran beliau.. dan lg membuatkn die bertambah menyerlah kehensemannya bila tgk vc die menyanyi..fuh..ensemnye..cair dowh..
klu sesape nk tgk, blh click kt link sebelah ek..cari yg 1st concert 2..pastinye anda akn tertawan..

lg 1 kehebatannya ialah bermain muzik..piano n gitar..hebat,kn??

dengan usia yg muda..dh dpt byk award..every year akn dpt award..ms bt 1st concert 2 pon bru umur 20 rsnye.. dhla selalu senyum..comel....






No comments:

Post a Comment