try click.................

Thursday, February 4, 2010

HAri BANyak RasA daLam Hati..

Hari ni mula2 rasa best coz jd ari yang agak banyak masa utk diri sendiri, asignmet dan kawan-kawan..

Walaupun asignment agk bertimbun jugak..namun sekurang2 nya aku punye waktu utk itu..Tp yg buat aku rasa x sedap ati ialah aku x gi trening td..huhu..

Dhla Life Saving nyer test 22 Feb ni.. rasa mcm belum cukup bsedia je..dhla starting on next week dah kena analisis data 4 my research.. memerlukan konsentrasi gak la tu..

susah nye kena bg komitmen pd byk benda sekali gus.. xleh nk fokus..mane aku nk kejar dulu ni???

Aku rasa la kn..baik tumpukan dulu 4 my research..dhla 4 credit hour.. klu dpt gred cukup2 mkn jek..mmg abis merosakkan pointer..

dah 2..mslhnye..cmne nk btau bos xleh amek lg Life Saving 2? dhla dari bulan lepas lg aku postpone.. ha, bulan ni postpone lg..klu die mrh cmne? hish.. dhla weekend ni ari ahad ade program, xdpt dtg keje.. mmglah ok je klu ade alasan blaja..tp sian plak instructor2 lain kena gnti aku ngaja..owh.. apalah dayaku...

Pasal td plak..aku dhla xgi training krn menyiapkan beberapa keje..tp lupe nk inform kt PIC..dhla die selalu tumpg aku coz motor rosak..last2 lg 30min clas die nk start die col..katanye igtkn aku dtg..tercanguk die tunggu dkt sejam..dhla tgh panas..tpksa la die jln kaki yg mengambil ms kire2 dkt sejam.. bersalah gile aku rasa..

tu lah ape yg blaku ari ni.. dalam idup aku.. mcm2 yg aku rsa..

best bt keje byk2 dlm 1 masa..tp sometimes, need 2 think twice..

ianya menuntut pengorbanan yg tinggi..daya usaha yg tinggi dan komitmen yg tinggi..
persolannya..MAMPUKAH AKU????

mesti yakin ..MAMPU !!!!

No comments:

Post a Comment